آخرین اخبار : 

اهمیت محتوا سایت در سئو

اهمیت محتوا سایت در سئو, اگر وبسمتر بودن را جدی میگیرید حتما این بخش را با جدیت دنبال کنید زیرا محتوای بهینه شده و اختصاصی ۷۰% سئو سایت شما رو رغم میزه بله اشتباه کنید ۱ مطلب اختصاصی و خوب میتونه با ۱۰۰ مطلب کپی برابری کنه پس به محتوا سایت خودتون اهمیت بدید تا سئو سایت شما همینه خوب باشه در ادامه با سئوها همراه باشید تا چگونگی ایجاد محتوا با کیفیت را آموزش بدیم.

اهمیت محتوا سایت در سئو

عنوان محتوا در سئو سایت
پایه ترین اصل قابل توجه در سئو محتوا، عنوان و تیتر می باشد. کلمه کلیدی خود سایت خود را تعیین نمایید. حال در گام بعدی لیستی از تیترها که تمامی در ارتباط با کلمه کلیدی اصلی سایت شما می باشد را تهیه نمایید. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت می باشد تیترهایی مانند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت سریع و غیره را در نظر بگیرید و به تولید محتوا در این راستا اقدام نمایید. به این کار استراتژی تولید محتوا می گویند. در واقع شما محتوای سایت خود را در راستای هدف خاص که همان سئو سایت شما می باشد تولید می نمایید. تکرار کلمه کلیدی شما در عنوان اصلی دیگر صفحات و نیز تیترهای داخلی تاثیر بسیار بالایی در سئو سایت و پروسه بهینه سازی سایت شما خواهد گذاشت.

سئو سایت و حجم محتوا
گوگل محتوای موجود در صفحات سایت را می خواند و براساس ارزشمندی و هدفمندی که داشته است به رنکینگ شما در سئو سایت اقدام می نماید. بنابراین هرچه محتوای شما با حجم کلمات بیشتر همراه باشد و به عبارتی محتوای شما طولانی تر باشد اثرگذاری مثبت و بیشتری را در سئو سایت شما خواهد داشت. در مقالات سئو سایت این عبارت گفته می شود که میزن کلمات متعادل بین ۳۰۰ کلمه تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. البته این حجم کلمات نمی تواند مطلق باشد.

سئو سایت و لینک دهی داخلی
محتوای خود را به واسط کلمات کلیدی سایت خود لینک دهی داخلی نمایید. بدین معنا که اگر شما کلمه کلیدی سئو سایت را در محتوای خود دارید آن را به صفحه مربوطه بدین منظور لینک نمایید و یا اگر کلمه سئو سایت حرفه ای را دارید به صفحه ایجاد شده بدین منظور در سایت خود لینک نمایید.

سئو سایت و کاربرپسند بودن محتوا
این نکته را در نظر داشته باشید که شما محتوا را برای کاربران خود تولید می نمایید پس نباید فقط گوگل و کلمات کلیدی خود را در نظر بگیرید. تکرار بی رویه کلمات کلیدی شما به قصد مطلوبیت بیشتر برای گوگل ، اثرگذاری منفی را در سئو سایت شما خواهد داشت زیرا که شما مفهوم و نیز کاربرپسند بودن محتوا را در نظر نمی گیرید. گوگل در الگوریتم های خود کاربرپسند بودن و عملکرد کاربران را در سایت شما بررسی می نمایند. Bounce rate فاکتور منفی است که به میزان ترک سایت توسط کاربران اختصاص داده می شود. هر چه سایت شما bounce rate کمتری داشته باشد در واقع مطلوب نظر و نیاز بیشتر کاربران بوده است. در واقع اگر می خواهید در سئو سایت و بهینه سازی سایت جایگاه خوبی را بدست آورید نیاز و خواسته کاربران سایت خود را در نظر بگیرید. تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در شبکه های اجتماعی موجب جذب ترافیک می شود و با گذشت زمان بدانید که اثرگذاری مثبت آن را بر روند سئو سایت خود مشاهده می نمایید.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *